Являє собою:
1. Гарантія на торгове обладнання 12 місяців
2. Післягарантійне обслуговування за бажанням клієнта, за укладенням договору.
3. Поставляємо запасні частини.
Наша компанія може виконувати сервісне обслуговування обладнання.
1. Інспектування складських та торгових стелажів.
У процесі експлуатації торгових стелажів виникають різні проблеми, пов’язані з:
— переміщенням стелажів;
— перестановкою окремих елементів стелажів;
— неправильним розміщенням товару на секції стелажів.
Складські стелажі перевіряються на:
— знесення відбійників, що захищають стійку стелажу від мимовільних ударів;
— ймовірність втрати іноді таких непомітних, але дуже важливих деталей, наприклад, фіксаторів;
— на предмет надійності кріплення стійкок до підлоги – в процесі експлуатації анкерне кріплення може бути ослаблене;
Ці фактори можуть призвести до псування обладнання, а згодом і товару.
2. Сервісне обслуговування касових боксів.
Касові бокси, в процесі експлуатації, через певні проміжки годин вимагають чищення, і можлива заміна зношених деталей для збереження їх функцій.
3. Сервісне обслуговування системи проведення клієнта.
Вхідні ворота або вертушки виконують функцію у напрямку потоком покупців у торговому залі. Через частого їх використання з часом можуть виходити деякі деталі, які вимагають заміни.
4. Сервісне обслуговування холодильного обладнання.
Сервісне обслуговування холодильного обладнання передбачає низку профілактичних заходів, які мінімізують ризик виникнення поломки:
чищення конденсатора (переважно у весняно-літній період);
перевірка олії та хладогенту у системі;
налаштування блоку керування.
Важливо!
Укладаючи договір на сервісне обслуговування, ви отримуєте гарантію на триваліший термін експлуатації вашого торгового обладнання, продовжуючи його роботу.
Наша пропозиція:
неможливо встановити конкретний тариф на сервісне обслуговування – це індивідуальний підхід, який мінімізує зайві витрати на сервіс, але водночас гарантуватиме працездатність обладнання. Ці умови повинні бути взаємовигідними, тому що хороший сервіс не може бути дешевим. Важливо розуміти, що компанія, як юридична особа, несе більшу відповідальність за якість виконаної роботи, ніж приватна особа, швидке реагування на ваші запитання, наявність кваліфікованої команди!