“Театр починається з вішалки”

магрест торгові стелажі

“Театр починається з вішалки”

стелажі

Серйозна велика справа найчастіше починається з дрібниць.

З моменту, коли ви придбали або орендували приміщення під магазин, починається непростий, але дуже цікавий шлях. І як результат виникає безліч питань:

“А що ж робити далі з приміщенням?”, “З чого почати організацію торгової площі магазину?”, “Як правильно підібрати обладнання?”, “Де купити холодильне обладнання?”, “Якого постачальника вибрати?”, “Як купити подешевше торгове обладнання?», «Де придбати?», «Як спростити процес закупівлі та встановлення торгових полиць?»

Наші фахівці допоможуть вам розібратися у цьому та інших питаннях.

З чого починається магазин?

– ідеї та виду продукції;

– визначення локації торгової площі: торговий острів в ТРЦ (або на ринку), кіоск, МАФ, або оренда приміщень, яке окремо стоїть, так і в житловому будинку або кварталі;

– підбір постачальників: торгового обладнання, касового обладнання, охорона та багато іншого.

– вибір торгового обладнання (холодильного або касового): стелажі (металеві або ДСП), вітрини торгові, стійки та торгові полиці, касові бокси, каси самообслуговування, експрес-каси, вітрини, регали, шафи і т.д.

– дизайн проект приміщення;

– доставка та монтаж.

Як відкрити магазин?

стелажі

Давайте визначимо формат вашого ідеального магазину. Існує два основних напрямки роздрібної торгівлі:

– продаж через прилавок – магазини з індивідуальним обслуговуванням покупців.  (магазин, аптека, острів у ТРЦ);

– магазини, які реалізують товари за методом самообслуговування;

Якщо вас цікавлять усі можливі формати, переходьте на посилання https://localhost/ у розділ «Готові рішення»  ви можете ознайомитись з нашими проектами та визначитися з варіантом та дизайном.

Наступний етап найголовніший і трудомісткий – підбір торговельного обладнання під обрану категорію товару.

стелажі

Якщо ваш товар має ексклюзивність (крафтовий, елітний, брендовий тощо), то і торгове обладнання має бути обране відповідне. Це можуть бути (скляні вітрини, вітрини з дерева, фанери, ДСП, торгові вітрини з підсвічуванням, вітрини для товару з ексклюзивним дизайном та стилем). Покупець має оцінити товар, маючи можливість побачити його з найкращого боку.

Такі вироби самі по собі повинні бути помітними: якщо ви хочете, щоб ваш магазин користувався популярністю, він повинен відповідати стилістиці вашого бренду – це зробить вашу продукцію більш відомою.

Якщо ви вирішили відкрити зоомагазин, магазин продуктів, магазин канцтоварів, аптеку в такому випадку вам знадобиться допомога в підборі прилавків, касової зони, пристінних вітрин, шаф та вітрин з алюмінієвого профілю, металевих стелажів, торгових вітрин, торгових полиць, хлібних кошиків, , касових боксів, експрес-кас, холодильних вітрин, гастрономічних вітрин, регалів та шаф. Весь асортимент можна подивитися у нас на сайті – https://localhost/

Хочу акцентувати вашу увагу на тому, що великий вплив на успішність продажу надає наявність якісного демонстраційного обладнання та грамотне планування, тобто розстановка стелажів та вітрин з максимальним використанням усієї площі торгового залу, з урахуванням технічних норм – мінімально допустимої відстані між стелажами, відстань у касовій зони та у пропускній зоні клієнта.

Способів облаштування торгової точки на даний момент існує безліч.

Створити інтер’єр та підібрати оптимальну торгову систему з численних варіантів доступно і власнику бізнесу та топ-менеджеру. Однак це дуже копіткий процес. Тому , ми своїм клієнтам надаємо такі консультаційні послуги. Багато популярних видів торговельного обладнання ви можете придбати у нас на сайті.

Наші менеджери допоможуть вам у виборі саме тієї системи торговельного обладнання, яка підходитиме під ваші цілі та завдання, відповідно до розмірів приміщення та ваших запитів.

Місія нашої компанії “Зробити ваш бізнес успішним”.

Ми пропонуємо вам комплексну послугу – супровід вас від моменту вимірювання вашого приміщення до фінального етапу комплексного складання саме вашого комплекту обладнання.

У результаті, ви придбаєте обладнання за вигідною ціною, і отримаєте якісний сервіс в одного постачальника, який звільнить час для вирішення наступних глобальних питань.

Вам обов’язково сподобаються наші послуги, доступні ціни – заводу виробництва та швидке обслуговування. Ви зможете придбати якісне обладнання зі складу в Одесі.

стелажі

З чого починається гарний магазин?

 

1. Зустріч на об’єкті. Ви можете зателефонувати нам або зайти на наш сайт 

або залишити заявку у нас на сайті – «викликати замірника».

Цей етап дуже важливий, оскільки правильні та грамотні виміри з урахуванням специфіки приміщення (розташування вікон, дверей, арок, колон, перегородок) нададуть нашим фахівцям максимальну інформацію для розташування торгового, холодильного, касового обладнання, складських стелажів та вітрин.

  1. Промальовування креслення з розміщенням обладнання та дизайн – візуалізація. Наші фахівці проведуть збір інформації про характер специфіки або унікальність вашої діяльності, про продукцію та товар.

Важливо розуміти, до якої цінової категорії відноситься товар, які цільові покупці, яка прохідність вашого магазину і т.д.

 

Далі вони з’ясують ваші уподобання, побажання до торгового обладнання та запропонує оптимальний комплект на першому етапі. Після цього створюється чорновий макет від руки та узгоджується цей концепт із вами.

  1. Дизайн та айдентика.

Коли всі нюанси та дрібниці затверджені наші фахівці готують кілька варіантів кольорової візуалізації. У ній чітко буде позначено майбутній стиль вашої торгової площі, компонування торговельного обладнання: вітрин, торгових полиць, прилавків, торгових стелажів, холодильних вітрин, камер зберігання, систем проведення клієнтів, касових боксів, експрес-кас тощо.

Ми можемо надати послуги у створенні індивідуального фірмового стилю під ваш бізнес.

Сюди входить: розробка логотипу, символіка, інформаційні конструкції під цільову аудиторію, підбір основного візуального ряду та багато іншого.

  1. Складання КП та запуск у роботу.

Цей етап дуже важливий і від його грамотного та скрупульозного підходу залежатиме успішна реалізація проекту його перспективність та прибутковість. На підставі затвердженої планогами, де чітко окреслено зонування торгової площі, кожна забудова визначена під конкретну товарну групу:

– стелажі для дитячого харчування

– Стелажі під спеції

– Стелажі для хліба

– Стелажі під консервацію

– Стелажі для побутової хімії

– стелажі ля цукерок та печива

-стелажі за книгою

– Стелажі для іграшок

-стелажі для одягу

– стелажі овочеві

-стелажі для канцелярії

– стійки для побутової техніки та ін.

Для кожної товарної групи існує своя класифікація торговельного обладнання та його наповнення – кондитерські полиці, гачки одинарні або подвійні, хлібні полиці, штанги під спеціальні гачки, полиці сигарет, книжкові полиці, полиці під спортивні товари. Ретельність, відповідальність, скрупульозність, основні принципи роботи наших менеджерів.

овочеві стелажі
  1. Доставка та монтаж. Ми доставимо вам комплект вашого обладнання до будь-якого міста України в будь-який зручний для вас час. Ця фінальний етап у комплексній роботі, його специфіка полягає у швидкій доставці та якісному складанні. Компанія МАГРЕСТ реалізує комплексні роботи, починаючи з проекту магазину та закінчуючи здаванням готового об’єкту після монтажу торгового, холодильного, складського обладнання. Завершальним етапом стає складання відповідно до затвердженого кошторису та проекту. Не має значення – це гіпермаркет, супермаркет, магазин, складський комплекс або просто кіоск або МАФ.Наша сервісна бригада швидко та якісно встановить торговельні стелажі, касові бокси, холодильні агрегати та систему проведення клієнта. Таким чином звільняючи вас від багатьох проблем, вам залишається лише розставити товар на полицях відповідно до певних продуктових зон.

Наше співробітництво не завершується після монтажу. Ми гарантуємо вам сервісне обслуговування та підтримку після запуску вашого магазину.

Після отримання заявки ваша проблема буде усунута в найкоротші терміни і вам дуже швидко замінять зіпсований агрегат, або дефектну деталь.

Існує чотири основні фактори, які впливають на ухвалення рішення, кожен з цих факторів вкрай цінний для наших клієнтів: ціна, якість та дизайн. Розуміючи цінність цих факторів, вони будуть враховані під час укладання комерційної пропозиції. Ви отримаєте оптимальне КП з тим підрахунком, який для вас буде прийнятний.

Вам сподобаються наші доступні ціни від виробника, швидке обслуговування, наявність на складі та якість послуг. Наша головна мета – довгострокові відносини з нашими клієнтами. І не важливо замовили одну торговельну полицю, металевий стелаж або магазин під ключ. Ваш успішний старт у бізнесі найвища подяка для нас як постачальника комплексних послуг.

Наше співробітництво не завершується після монтажу. Ми гарантуємо вам сервісне обслуговування та підтримку після запуску вашого магазину.

Цікаві новини